Saturday, March 8, 2008

sTudy aUdit

ermmmmm.....
aku sowang2 kt uma arini...
ibu...abah...yaya balik mlake de kenduri kawen...
adi plaks keje....
aku dgn mls nyer nk ikut diorg...tggl uma...
kunun2 nyerr nk setelkan projek & nk ler study AUDIT
**senin mlm xm....tp sgt byk y aku x cover ag...
tgk ni.....bsepah bagai meja aku....notes...text book...akta syarikat...ISA...
sumer2 kne bace ni....wuaaaaa......
n sgt bushan laa biler alone neyh....
lg2...my pRincE_ZA balek kg...wuaaaa..... **patot sungguh aku bushan...
mlm ni..eja wat bDay party...theme PINK...
so, dun miss it...!!
aku igt aku nk bwk butter cake jerk tuk minah ni....
so...aku nk g siap2 g tmpah cake tuk eja....
k...c ya....
pRincEsS_N

2 comments:

pearl'E.J said...

alahai ciannya tinggal sorang2 kt umah..

tapi kejap jerkkkan, mlm kang ada birthday party lak, mesti bestkan, siap ada kaler tema lagik..

nanti jgn lupa tepek gambar bebanyak yer yang.. :)

pRincESs_N said...

sis....pic da d tepek2 da...huhuhu~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...