Saturday, March 29, 2008

**pItam**

pas maghrib ikut abah ibu p alamanda....
abah nk g mOney cHanger...
die nk p Jepun...senin-jumaat...
da jln2 tu...p laa carre4 bli brg dapo...
tgh bratur nk byr tu...aku rs len mcm...
so..aku suh yaya *sis aku bratur...
ibu abah time tu tggu nk byr jerk...
aku p toilet...memerut...*huhuhuhu
ms tu mmg laa aku tsgt lapa...n da smpai tahap dizzy2...
kt toilet tu gak aku rs nk pitammm....
abes sgale dinding lantai sumer aku rs bputar2...
Tuhan jerk tau ape aku rs kt toilet time tuh...
da lega sket...aku try kua...
then aku tgk diri aku sndri kt dpn cermin...nmpk jln thuyung hayang...
aku masuk balik toilet...
cz aku malu kang org nmpk aku thuyung hayang...
aku msg yaya suh dtg toilet aku nk pitam...
biler da rs tenang sket...aku kua gn yaya...
duduk kjap kt seat kt c2 smbil tggu ibu abah...
then...masuk kete...aku baring jerk...
ibu kate..."2 r...x mkn lg...ni kire cm kurang gula r ni..."
hurmmm....pastu sggah dinner kt SOHO...
aku order jus tembikai gn bihun tomyam...
perghh...hanya air jerk aku minum...
bihun aku x dpt nk telan....
aku hnye mampu ltak pale ats meja jerkk...
ms tu aku pk...msti org kte "ape r bdak ni nk tdo p r balek uma..."
wuaaa....aku x mintak jd gtu...
smpai uma jerk...aku trus tdoq...
bsame2 mnyak kapak...pneman setia aku..huhuhu~
pRincE_ZA

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...