Friday, August 13, 2010

mEetiNgsSs...

aRini 1 aRi dOk LaYan mEetiNg je Laa...
paGi aDe mEetiNg...9am~12pm...
pTg pOn aDe meEtiNg 3.30pm~5.30pm...
aDoi Laa....
"Ya Allah..beRikanLah aKu kekuaTan uTk meNempuH haRi~hari Mu iNi..."
aLhamduLiLLah...aKu stiLL bPuaSa....
eVen baDan x baPe seDap smLm...tp teRuskanLaa...
baDan saKit..tp peRut x Lapa pOn...
sO..beTTer pUasa kan...
soLat taRawiH pLaks....
1st dAy..tLeLap..banGun~banGun tGk sume da g suRau...
2nd dAy...x LaRat..kePaLa superr bdenYut..IBU pOn x kaSi peGi...
3rd dAy...x Larat jGk..dUk saKit dada & teNgkuk...
ishh..maCam~maCam aLasan aku..terOk btoL....
aKu nk peGi Laa..
tp tuLaa..aKu ni bKn kne mOrniNg sicKnes...
tp eVening siCkneSs....siYesLy...
aKu mMg lembiK Laa biLe pTg ke mLm...
aGak~aGak da oK nTi..nk Laa peGi..
at least dPt 5mLm jaDi lerr..
nExt yEar da teNtu BZ gn "oRg baRu" kan....
ok..sLamat bkerJa...

6 comments:

♥z@z@♥ said...

aku pun teringin nak g solat terawih tp tue la..x larat sesangat..nak berdiri lelama pun x mampu..

atty's said...

sian n..kty dulu masa pregnantkan fir pun ..tak morning sickness..tp evening sickness..bila ptg bawak ke malam .badan mmg lembik giler.

PutRee SeJiNjaNg said...

waduh 2 kali meetings...erm mesti tired giler nanti kan yunk..sian kat ko..

::misz maney:: said...

xpe N..bukan nye N buat alasan..tp orang peknen ni mcm tu la..ape2 pun take care k :))

oneyani said...

xpe N buat pelan2..xdapat kat surau rumha pon jadi...

betol kate N bile dah ade baby sudah dah

sweethOneY said...

takpelah yang, mana yang mampu je buatla.. kat umah pun leh buat jugak kan.. takpun ko mengaji je kt umah tu.. jgn frust sgt k :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...