Thursday, August 12, 2010

iNai maSih di jaRi...

kJap jEkk maSa ni bLaLu....
OGOS..mEans...da 2 bLn Lebey aKu sAh sBg wiFe pRincE_ZA....
OMG!! raSenYerr...br jEkk bZ~bz wat OPS KAHWIN...
taw~taw da 2 bLn....
NZa jr pOn da 8 wEeks...aLhamduLiLLah...
reZeki kaMi cePat...
taPi aKu bKn BUNTING PELAMIN yerr....
3rd dAy saYa suDa tEwas...kikiki....
tp pePaham Lerr....kiRaan dOc kan Len...
aCtuaLLy nk gTau ni...
da 2 bLn Lebey kaWen....
iNai maSih di jaRi yErr....
tu Haa...tgGaL seCipuT...
Lg sKali..2x...pOtong kuKu..aBes suDaa iNai...
da x jaDik penGantiN baRu...hahahaha..geDix..!!
iNai kaT kaKi banYak Lg...
maYb kuKu kaKi bEsau kan...tu banYak tu...
maSe kenDuri aRitu...
aKu pKai iNai daUn yerr..yg digiLing...
Kak Esah & Wak Bedah yg giLing...
100% aiR LimaU...
aMik kO..tu meRenYam jekk maSe paKai....
iNai tuBe tu aKu jUst pKai uTk cOrak jekk...
2aRi da iLang da...
aKu mMg x mO cOrak tu LeLame...
k Laa..da aBes iDea...
cHow!

10 comments:

Redbloodsnow said...

ooo ingatkan ko bunting pelamin td..hikss :P pape pun, x sabo nk tgk bby ko nnti yang :)

~♥ iella ♥~ said...

sy kawen hjung bln Mei...inai ada lagi kt jari..rasa syg lak bila inai tue makin sikit...

Sbb bila ada inai duk trasa pengantin baru lagik...hehe

tahniah sbb bakal jd ibu..

Izan said...

selamat berpuasa N...
header tu sgt cantik... suka la akak tgk korang berdua. senyuman N manis sgt.. mesti la kan... gumbira da kawen. hehehehh

a d r e y n i e e l i s y a said...

hihi... alhamdulillah kn N.. eeeii,x sbr nk taw jantina baby ko ni..

aku pn kn suka inai giling2 tuh..
original..
n x suka juga yang bunga2 segala.. semak.. hahaha

Cik Wanie said...

ooo,
ingatkan bunting pelamin,
hihihi....

uish,
merah jugaklah inai N tue kan...

apapun take care ok,
diri dan kandungan tue...

Amni said...

dah pregnanti yer? congrats! =)

♥z@z@♥ said...

selagi masih ade inai di jari selagi tue la masih pengantin baru..ala inai dah ilang pun tetap baru jek kan....hiksssss

PutRee SeJiNjaNg said...

aku nak guna inai daun gak lah nanti yunk hehhehe..=)

::misz maney:: said...

da lame tak pakai inai..dulu mase kecik2 rajin la..tp nampak cantik kan kalau tinggal sikit..hihi..

Ceera said...

ko ngandung ke wey??
baru aku perasannnnnnnnnn

congratsssssss

ala, bunting ke tak bunting ke yang penting ada hasil gitu..

jaga diri bebaik okey

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...