Tuesday, June 1, 2010

oPs kaHwiN 49 : SERENITY SPA...

JUMAAT aRitu kan cOti WESAK..
tHen aKu wat aPpoinMent gn SERENITY SPA...
bRanch BANGI pNyerr...kt SEKSYEN 9...
nk kaWen br Laa sPa baGai..
kLo x...haRamsss Lerrr nk jEjaK....
aKu bTeManKan YANIE yg saMa~saMa wat SPA jGak..
kTorg in 1 rOom..bEsh!!
kUnun nk bEbOraks..tp maSing~maSing diAm..feeL Lebey....
ok...ni paCkaGe yg aKu aMik...
1st..SAUNA aka BTANGAS..manDi peLuh aKu dbuEknyerr...
2nd...MASSAGE...
3rd..LULUR...aKu rEquEst LULUR for sEnsiTive sKin...
4th..MILK BATH...
tiMe ni yg aKu & YANIE dPt beboraKs....
wat suMe ni dLm 3 jAm Laa jGak...
pRicE..sKg tGh pRomo...RM300 for 2pAx...
kLo bKn tiMe pRoMo RM580...jaOh bEza tuh..
pLus SERENITY jaRang wat pRomo ni....
sO..aPe tggu Lg..lai..lai..lai...
overaLL...bEsh..! tRase kuLit haLus muLus lePas wat SPA...
tp pd waKtu itu Laa..sKg da bkerak baLek...agagagaga...

10 comments:

Zumie said...

huu mahai gak kan..xpe2 nak kawen punye pasal

puterikurekure said...

bestnya ada org lulurkan. best wooo~

PinQib said...

saya geli gila nak pi spa. wakaka.
entah le.. malu pun ada.
xpe33 nak kawen p spa tu wajib.. ---__---"

♥z@z@♥ said...

BEST OWH DPT G SPA...SOKKA....

AngahSayang2314 said...

n sepatutnya kalau nak buat spa untuk kawen elok buat waktu last min maksud angah hari khamis nie n cuti kan bole la buat... walau sibuk macam mana pun time tue pengantin tak perlu risau tau @ sibuk

mAr@ZiEy said...

babe..kad ko da dpt da..dont worry..hehehe

aleena said...

wahh harga normal ngan time promo jauh beza..

berbaloi2:)

Mak Su said...

salam ziarah buat tuan rumah :)

wow! best! spa.... dok berangan jer ni...

Cik Wanie said...

akk pernah pegi,
tapi yg kat hotel apa ntah kat shah alam,
(Concorde x silap)
Serenity spa gak,
mmg best...

i likeeeeee;)

sweethOneY said...

aku x penah pegi spa pulak. klo urut2 tu rajin lah. tapi tak sampai seratus pun. huhu. takpe yang, nak kawen mmg byk duit habis :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...