Monday, May 18, 2009

rAinbOw

smLm peTang...aku x kua meMana pOn...
lpak uMa jerkk gn famiLy....kMas~kMas lua uMa..
tgh~tgh lePak tu...
skaLi YAYA ckp....
"along...tgk tuu...ader rainbow r...kt uma kiter"
uishh...giLerr r....aku rs cm dKat je gn uMa aku....
mCm uMa aku kt baWah raiNboW gTu....
aPer lg....tRus pOsing...
bKn aku ekk...YAYA jaDik moDeL....
lawo~lawo...teNang jerkk tgk......ai like!!
menjeLang Maghrib die iLang suDaa....bKn aku jerkk jmPe raiNbOw ni...ZUE pOn jmPerr gaks..kan...K.TY nmPak x raiNbow pTg smLm...??

12 comments:

en_me said...

yaya tengok pelangi kerr tewww.. ahaks

Bro Framestone said...

hantu2 rainbow la nie ek.. pernah tgk rainbow kembar x

~daRLee ZuRiS~ said...

rainbow tu tak sampai kat ipoh kot
hehee ;P

Izzatul Azma said...

cantik gila ok
dah la aku ni gila rainbow
happy sgt klo dpt tgk, sbb rs bukan semua org dpt tgk..

dah rumah ko ala2 kayangan gtu.. di bawah rainbow.. ahha

ceri masam said...

oh, akak pun nampak rainbow di ampang semalam. 7 lebih... best gila!!!

sama!!!

pRincESs_N said...

en_me : yerr laa en_me...

framestone : x pnah r plak..

zuRis : sok die smpai..hehehe

izza : tu r..uma bwh rainbow gtu...

sis nurul :wahh...same2 laa kte mnikmatinyerr..

wan muliani said...

wah berpantang betol kali ni eh..sume entry xde gambo die..kalaux pantang ade entry ade je muke die...hehehe

xsaba nk tgk gamba tunang nant

pRincESs_N said...

k.yani : hahahha...tekad tuu....tp x to bp lame btahan....

pwincess AJA said...

waaaaaaaaaah!
sgt canteeeek!
tewingin nak tgk rainbow ngan mate sendiwi.
huhuhu

StrewberiManis said...

chantek gilosss rainbow tu..
tertarikkk & teruja =)

Zumie said...

gugugu
kat umah ko lagi lawa yunk..jelas dan terang..haiyarkkk..

cantik gilers! happy nengok pelangi kan yang...

pRincESs_N said...

aja : beshh taO aja...

strewberimanes : tu r..cantekk kan...

zue : epyy sgttt yunk....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...