Friday, May 22, 2009

maNik bajU kuRung

aRitu pegi THE MALL gn EJA...
lps baLek dr PWTC tuh...
skaLik nmPak baJu~baJu kuRung gn maNik~manIk y sgttt CUN....
EJA pOn ape lg...
"ayein..cpt r tgkap gmba..aku tlg cover.."
hahahha...begiTu Laa aku gn EJA....
panTang jmpe maNik y cun~cun...msTi amek gmBo...
tp buaT nYerr iDok...
kuang95~....
kOrang tgk~tgk laa manik~manIk kt bajU tuh...
lawo kan.....raYe da dKat...
ley wat kt bajU raYe nTi....kan....
aDe saPe~saPe raJen nk jaHit kan tuk aKu x...???
EJA..maNik baju ko da siap bLom...tggaL lg sminggu ni...aku pLak y riSau kan...kuikuikui....

17 comments:

nenekrock said...

yg last tuh cun

Zumie said...

payah tu nak wat hehehe
xdapek nk nolong ko yunk:P

nanonano said...

meriah gler manik dia..
beratttt..
huhuhu :p

attyfir said...

memang cantek sgt2..

kak meen said...

akak suka manik pada pic kedua tu..hiks,bolrh pi cuci mata kat the mall ni

pRincESs_N said...

nenekrock : wat laa weh...

zue : alorrr..ley laa...

nano : tu laa..kain kosong cun r..

k.ty : cantekk kan k.ty..

k.meen : cepatt g terjahh..

Rarai said...

N...i rase i tahu sape yg rajin jahit2 manik ni..nama dia syakiela...g terjah blog dia..i pernah nmpk koleksi baju2 yg dia dha manikkan!santek..ahaks~

~daRLee ZuRiS~ said...

ade.kedai rajin tlg jahitkan
cuma sediakan duit je
hehehee...

memang meriah manik2 tu
mesti rasa cm mak datin je kalu pakai ek ;p

Eja Kamel said...

blom lg...sempat tuk tunang ko...jgn risau.aku kan giler glamor...ahahaha

pRincESs_N said...

aianna : ok..nti N terjah...

zuRis : tu laa tu..tuk function ok laa kan..

eja : sgtt gilerr..hahahhaha

StrewberiManis said...

hiksss meriah gilosss manik2 ni..
teruja sehhh =)

pRincESs_N said...

strewberimanes : terujaa tuu...

Izzatul Azma said...

at least ko reti la jugak jait :D
aku langsung x reti

pRincESs_N said...

izza : wakk..pesen2 gni x reti plak aku...

Redbloodsnow said...

lawa laaaa jaitan manik tuhhh. aku berkenan ngan yg last tuh..hehehe

pRincESs_N said...

zie : lawoo kann yunkk...

zura kahar said...

Cantik2 belaka jaitan manik tuh, boleh kita berkongsi2 idea yer..
lapang2kan diri melayari laman saya di
http:\\SANDAKANbeads.fotopages.com\

Berminat membeli barangan mutiara Asli dan kristal asli atau membeli secara borong bertemu saya di facebook : Zura Kahar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...