Monday, September 8, 2008

TAG ic

haaa....
da lame da sBnanYerr TAG ni aku dpt....
br nk wat...
sOwee taO PURPLE28...
pasaL piC ic...
haaa....tgk ni iC aku...
bkn ic jerkk aku nk tnjuk...
caRd~caRd len gaKs....
KAD MATRIX
LESEN
ok....aku nk TAG korg r....
mane~mane y tgh keRing iDea tu ley laa wat TAG ni....
1. IZZA
2. PUENEMO
3. CEERA
4. LILY
5. SIS EJ
6. DAKJAAT
7. IDZWAN
8. NAUZE
9. ZHOE
10. K.MEEN
wahh....soKa2 jerk aku TAG rmai2....
sOwee taO u'oLLs.....
aku x LINK kan...
tp aku akn BUZZ korg sal TAG ni....
SELAMAT M'TAG...

13 comments:

ezo said...

waduh..
tag psl ic,kad matriks dgn lesen ka?
kad atm cimb boleh x?
hahaha

blog BeliBuy said...

selamt tak tag kite...

tertibe teringat lesen yang di buat 3tahun lepas dah nak mati la plk...nk renew balik untuk 3tahun lagi...senang..xpyh nk fikir2 lg

Purple 28 a.k.a Eija Sam said...

akhirnyer...dah lama tunggu, awakla org pertama yg buat....wakakaka..

yang lain malu nak tunjuk gambar dolu2

:: p R i n c E s S _ N :: said...

ezo : kat atm wtpe xd gambo..weckk...

Bbk : renew cpt2 k...

Purple28 : huhu... N xmalu tjk pic lame y sngal..sbb stil sngal smpai skg..ahakz!

ita.itu said...

wah siap nunjuk gmbr ic lg..akak lesen mandu x de..cano..haha

sweethOneY said...

nyeh2
gambar ic sangat la buwok
hahahaha
okep, esok aku buat ek..
sbb hr ni x dep cable :D
tp tgk la kang kot terlebih wajen, tumpang guna hs akak ni :D

:: p R i n c E s S _ N :: said...

sis ita : kad pape la kak y de muke...

Izza : aku tau ko sgt rajen kn...

Nem0 o0h Nem0 said...

uwaaaaaaaaa aku x nk wat taq ni,muka aku burukkk gilerrrrr

Ceera said...

alamak, kena tag plak. nasib baik muka aku cantik dalam ic, hahaha..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

nemo : arghh..wat jgak...

ceera : perghh..bangga dow..naseb bek ko mmg cun mek...

meen said...

alamak...tag IC ke? huhu..f.y.i. ic k meen baru hilang last week..dah seminggu lebih jd pendatang izin ni..esok lusa baru nak buat baru..huhu..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

k.meen : haa....msti pic tu lg cun pnyerr....xpe..xpe..N tggu taO...

blog BeliBuy said...

awal tahun depan kot renew huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...