Saturday, September 27, 2008

raMadHan 26 @ VV

sHort & simpLe nyerr n3....
JUMAAT mLm tu..
aku buKak pOser gn DA GURLZ...and mBr~mBr skoLa aku....
kat VILLAGE VIEW...
beshh giLerr....
sape incHarge??
AKU r....tu y laTeLy ni aku bZ smaCam kan...
menghandLe menDe ni r....
reseRved for 20pax....
aku suh dak y amek reServaTion tu lTak keywoRd..
JALAN 3....
sempena sekoLah aku....
mKn mcm~mcm....
laYannn pics r....

b4 fooD smPai....pOsing sket....

fooD da smPai..pOse Lagi....

aJiB baCe doA....

giLir~giLir g suRau....

lePass maKan..GOSSIP....

haLf oF us y naK baLek...

papepOn...aku tsangatttt epy....
& aku dpt wat mBr aku sOrang tu ePy....

DA GURLZ nk g keTe..dtemaNi jeJaka~jeJaka...

c DAOS...wHiTe sHirt....sTudy kt GERMAN...
dKt 5 tawOn ok aku x jmpe die....
tetiBe jmpe kt paRam...pasTu dok aJk jmpe geng~geng aku...
weLL..geng aku mmg gLem dLu...
oTai y biJak...hiGh cLass gTu....
cet!! sgtt banGGa diRi...
seJaoH maNe pOn kiTe bLaja...kenanGan kt skoLa gaK y x dPt kiTe luPa...kaWan~kaWan skoLa gak y kiTer aKn winDu...waLaupOn kiTer da ade rMai kaWan baRu....

7 comments:

Zhoe Wynz said...

wah best nyer makan ramai2... meriah gitu... windu nak gathering ngan kengkawan lama.

attyfir said...

sonok dpt jumpa kawan2lama..
oh N..sek jln 3..
kty sek men BBB..dulu masa time kty tu je sekolah menengah yg ado kat bangi masa tu..

ita.itu said...

selamat hari raya dan maaf zahir batin ye...

alif-mikail said...

dengki.. dengki.. orang lain cuti lama...

Izzatul Azma said...

dapat gak berbuka pose ngan da gurlz ekkk

aah, kwn2 lama jugak yang dirindu (:

pRincESs_N said...

zhoe : besh yunk...sokak N..

k.ty : N pon skul kt jln 2 kjp..smpai dajah 3 kak..then bkak jln3 pndah ctu...

k.ita : slamat ari ry kak..

alif : sabo...xmo dengki2...

izza : kwn lame gak besh...

Zaimin said...

seJaoH maNe pOn kiTe bLaja...kenanGan kt skoLa gaK y x dPt kiTe luPa...kaWan~kaWan skoLa gak y kiTer aKn winDu...waLaupOn kiTer da ade rMai kaWan baRu....

#saya sgt setuju dgn kata-kta ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...