Monday, December 14, 2009

teRseMaDinYa seOrang saHabaT

aRitu aku ciTerr saL skuLmaTe aku yg meninggaL kat GERMANY tu kann...
x igt reFer cNi... CLICK ME!!
aku & DA GURLZ aMek peLuang ziaRah aRwah saaT~saat teraKhir...
di Surau Al-Kauthar,Fasa 4...9am..jeNazah smPai..
deKat je gn uMa aku....IBU ABAH pOn dTg mLawat gaKs...
jumpe skuLmate y lamer x jmPe kann...
suMerr tkejut & seDih gn peMergian Hazirah....
cikGu~cikgu pOn aDe dTg....
lePas disemBahyang kan...
jeNazah di baWa ke Tanah Perkuburan Sg Tangkas...
suaSana hiBa mmg tserLah...
seDih biLe tKenang Hazirah yg stiLL yOung..biJak..bAik aTi da perGi buat seLama~LamanYa...
MAUT x menGira uSia..pangKat...darJat..keboLehan....!!
mY rEadeRs...maRi kiTe seDekahKan AL-Fatihah buat roh Hazirah...
semOga rohnYa teNang disiSi Allah...

9 comments:

Erina Asmawani said...

alfatihah..ena pun pernah melawat member meninggal, masa tu rasa sayu sgt..Allah lebih sygkan dia..

aDieyZa said...

semoga rohnya dicucuri rahmat.. Al-Fatihah...

♥z@z@♥ said...

yup..kite yg masih hidup nie entah bile pulak bakal menyusul selepas ini..Al-Fatihah..

Mel & Nana said...

Nana: Innalillah..ain..kalau ko tak letak post ni,aku tak tau pn..sedihnye aku tak dpt pegi..aku rapat dgn die dr skolah rendah.. :(
ko sempat tgk jenazah arwah?how was she? ain..ade ape2 info ttg bdk skola,ko msg la aku..eh? ade nombor kan?

puterikurekure said...

Al-Fatihah...
:(
takziah untuk keluarga, sahabat dan kenalan arwah.

Redbloodsnow said...

Al-Fatihah buat arwah. giliran kte plak bile ek. Subhanallahh...hanya ALLAH yg mengetahui nya...hehe

ticnube said...

takziah..sedeyy nye.. :(

atty's said...

AL FATIHAH UTK ARWAH ..AMIN ..

sweethOneY said...

alfatihahhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...