Thursday, June 25, 2009

cHat cOnfeRenCe

huhuhuhuu...
mLm smLm..aku & da GENG da miOng..seWeL...
dsBBkan rMai y on9...
so laYan CHAT CONFERENCE.....
aku...EJA..MOON..JIEJIE..AJIB...
aaarrghhh....maCam kaNak~kaNak ok...
aku tRase baCk to skuL beb....
laWok giLerrr....
pasTu teSting vOice cOnfeRence pLakss..
tgeLak guLing~guLing aku...
mBr~mBr aku mmg laa sengaL suMernYerr....
caKap mmg lepass Laa....
saPe x beSe mmG Ley benTaN oTak diOrg gn geLagat mBr~mbR aku ni...
hihihihihi...amPun kOrangg....

4 comments:

Eja Kamel said...

eleh...ko memule xnk join pon. kata kitorg nk voice chat...ahahahahahaha....

Bro Framestone said...

bukan selalukan cam tue.. nnt dah berumah tga pun belum tentu dapat happening cam nie

out of topic-->tgu la kite dh pasang stremyx baru leh download puas2 he...23x buat masa skrg nie lyn dvd pirate je la

suezen said...

ahaks...kwn2...cuma yg rapat sj kenal antara satu sama lain:)

wan muliani said...

hahaha ni mest da xde keje sgt kn..akak pnh rs sume ni time kt u dulu je...ms kt hostel tu ade internet..

da duk flatlet nan ado dah=(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...