Saturday, March 28, 2009

EARTH HOUR

kaWan~kaWan....
LEt's suPpoRt EARTH HOUR maLam ni...
830pm~930pm...
seJam jerkk kan...
ape saLahnYerr duk dLm keGelapan...
yerr dok...
tHen...kePada peMinaT AF...
kOnserT ke 3 maLam ni maSih boLe tgk.....
TV maSih boLe dbKak....
tp kiTerr tgk dLm geLap laa yerr....
aLa....cm dLm ciNema tuh....
winkk..!!!

8 comments:

♥Zack ~ 'A♥ said...

Yupp..
marilah sama2 mmeri sokongan..
tp nak ke budak2 umah aku nih bergelap..
sbb aku rasa dorang pon tak tahu asal menda ini.
ayooo..
hik3

diLL said...

ahahaha.. bole ke eah..?? gugu

:: p R i n c E s S _ N :: said...

zack~a : hahaha...lom coberr lom tawuu...

dill : boley je kot..lalalalala

Shafie said...

yeah..meh support :D

eh af...hehehe

Erina Asmawani said...

yup..mari kite sesame support earth
hour. Jgn lupa jugak afundiii hafizzz *tetiba..hahaa =p

sweethOneY said...

hahaa
aku tgh bergelap ni
br bergelap kejap, sha bising x npk kibod.. hahaha
bukak lampu meja study last2

Dakjaat™ said...

Baru jer lepas 1 jam lebih .. .apa yang sadisnya .. tak ramai yang menyahut seruan yang telah dihebahkan semenjak 2 minggu lepas.. kecewa giler ngan perangai sesetengah orang malaysia yang macam hampeh nie.. kalau pasal Palestine jer, bukan main lagi nak sumbangkan itu ini sampai masuk tv untuk dapatkan publisiti murahan yang lagi terus daripada SLUT! .. tapi dalam soal ini ... takde plak?? ... Dakjaat rasa, golongan yang pentingkan diri ini memang cilake giler...

the end..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

shafie : mari2...

erina : yerr btl..afundi HAFIZ..yeaahhh...

izza : hahaha..xpe2..jnji jimat lmpu...

dakjaat : wahh...dakjaat mara...atotnyerrrr...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...