Friday, October 10, 2008

BANGI KOPITIAM

otw baLek fRom KL smLm....uJan laa pLaks... skg ni peSen uJan t.aRi ke peTang kan??
smPai Bangi aRound 2.30pm... tHen sggah luncH kat BANGI KOPITIAM...
aku amek aTas ni haa.... tOmyam die byk sgtt minYak.... tseKat seLera aku.... wHite coFFee...layannnn.....
Rose mkn Mee Kari gn air Barli...
tgk tuDung aku senGet...cm tuan die... pasaL ape..?? aku duk bTol2 sBlh kipass.... layannn.....
balek dr oFis smLm...
g uMa my taiLor...CIK JAH...
uMa mBr aku gak..SHAIRA....1 oF my DA GURLZ...
anTa kain tuk iBu wat juBah....
tHen..Shairah ade....
die da aBes LI da....
so...apelagi...gOssip~goSSip....
kul7 br aku gRak baLek uma...
huhuhuhuhu...
sOk ade oPen House...nk g bRaye...yeayy!!!
aku br nk bRaye kt Bangi weyh....

13 comments:

alif-mikail said...

buat koi menjadi kelaparan je.. ceh!

ita.itu said...

wah kalo kipas beso bagak mcm nih..akak x nak balik dok ctu je la

eYaNacOMeY said...

xlama lagikk kt pd pon nk bukak bangi kopitiam taw!! hehe :)

pRincESs_N said...

alif : huhu...p mkn p...

K.ita : 2 r..layann....

Zumie said...

huhu.zue selalu lepak sini..makan roti bakar jek..

layan betol kan:D

ezo said...

erk..ko mintak tomyam minyak kot pasai tu manyak minyak..
muahahahah

.::WaNiE::. said...

pss pss open ouz kat mana

Anonymous said...

slmt mengenyangkan perut this weekend!

Redbloodsnow said...

pssttt...yg byk minyak tuh ler yg zie suke..leh kolestrol btambah..haha gilos² ;P

Izzatul Azma said...

tu la
asik ujan ptg kan skrg
asal aku balik keja je mst ujan
asal ujan je aku balik keja

pRincESs_N said...

yana : awat bkn pd kopitiam?

Zue : besh kn yunk...

Ezo : mne de aku mtk mnyk2...

Zie : woh...pnyakit2...

Izza : 2 r...musem ujan...

SyazReA said...

bangi kopitiam?? hurm teringat kat meehun goreng tomyam dia.. sedap la.. ni yg wat aku terliur ni..hehe

pRincESs_N said...

syaz : ape lg...meh dtg bangi r...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...