Tuesday, January 22, 2008

pRincE_ZA curang!!!!!

cedey....!!!!!
korg nk tau....pRince_ZA da pndai curang gn aku...wuaaa....since die dpt "bini baru" last week...aku neyh dtinggal2kn....cedey nyerr...die da jarang msg aku....kate nk tdo tp rpe2nyer x tdo...tgh "men" gn bini baru...hampeh tol...and then fon pon kdg2 mati..die kte tlupe nk charge sbb "syok" sgt gn layanan bini br tu...die suh aku saba....bg die mase tuk die biasekn gn bini br die tu...patot ker aku bralah..?? sape y lg penting..aku ker bini br die tuh...b4 neyh aku try gak saba jerk...makan ati jerk manyakk taO...tp mlm td...x tahan lg....aku nangis...aku ckp kt die aku tsgt jeles gn bini baru die tuh...untung nyer dpt jd bini br even bini baru die "x bnafsu"..korg nk tau sape bini baru 2..? ACER ASPIRE 5620..hihihi...jgn mare ye...syg pRincE_ZA!!!
pRincEsS_N

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...